KLIK KLIK

13.6.11

Makanan Otak




Salam semua sahabat-sahabat Cik Semut yang sudi ziarah tanah polkadot ini...
Pagi ni Cik Semut cume nak kongsi 1 topik  dari kawan Cik Semut mengenai makanan yang boleh memberi kesihatan kepada otak kita...  jom kite terjah blog Adam
Moga ada manfaat untuk kita bersama. Insyaallah.


3 comments:

  1. comel nye syemut ni !!sy suka brokoli!

    sy follow,jmput kembali ye cik syemut
    http://www.my-shopping2u.com

    ReplyDelete
  2. sekarang ni semua orang main makan jee..dh byk sgt makanan tak berkhasiat..yang itu jugak yang sedap..heee.terima kasih info..cuma satu jee cuba senaraikan makanan yang berkhasiat..=)

    ReplyDelete
  3. Shoping ~ terima kasih... nanti semut blanje makan brokoli.. semut pun suke brokoli.. heheh

    merahitujambu ~ terima kasih.. kat link ADAM tu ade senarai makanan yang berkhasiat.. terima kasih kerana sudi ziarah di sini.. =)

    ReplyDelete

Klik Sekali