KLIK KLIK

10.8.11

WORDLESS WEDNESDAY #3


19 comments:

  1. sedapnyer...
    kat mana ada ni??

    ReplyDelete
  2. Lily ~ tinggi kan... tu yang teruja..

    IEB ~ tu lah, mampu tak?

    LYAfrina ~ ni kt sup ani utara di Kuantan

    ReplyDelete
  3. dah la sahur tadi aku tak minum bnyk.eishhhh

    ReplyDelete
  4. hehehe... itulah dugaan di bulan pose ye

    ReplyDelete
  5. dugaan betul.. tinggi gila.. kt mna blh dpt :)

    ReplyDelete
  6. mak oi..gayat..tgi sgt... ^~^

    ReplyDelete
  7. Tinggi nyer.....patut ler ada semut! hik3. Pakar loike!

    ReplyDelete
  8. Walawehh, tgginyeeee! Grrr, hehe! :D

    ReplyDelete
  9. shila ~ ni cik semut makan kat kuantan

    michada ~ semut tak leh panjat... gayat! ehhee

    asha ~ tinggi kan..

    merahitujambu ~ sabo yunk! hehehe

    petuapakar ~ jom pekena semangkuk!

    mizmarmalade ~ nak? ehehe

    ReplyDelete
  10. hmmm.,memula tu nampak macam nak terkam je eskim ni..nyummmyyy~ tp tetibe nampak semut terselit terus x jd..takot mkn kang jd cpt lupa plak..kihkih^^

    ReplyDelete
  11. hahahaha... bukan la, nak menandakan ABC ni semut yang punya, so sebab tu semut ade kat situ.. ehehhe

    ReplyDelete
  12. kte teringin ABC tp tk dpt2 lg! huhu

    ReplyDelete
  13. Macam nak sama tinggi dengan KLCC je. Ehehe.

    ReplyDelete

Klik Sekali