KLIK KLIK

8.9.11

Si Comel


Assalamualaikum...
Cik Semut nak bagitau yang.. Cik Semut bela mahluk di atas tuh!

Eh, tak tak.. tipu tipu!
Cik Semut cuma nak bagitau apa yang berlaku di sekeliling kita ni sebenarnya adalah cikgu yang paling hampir dengan kita.. 

Si Joyah datang cerita itu ini...
Si Bedah datang cerita itu ini..
Si Tipah datang cerita itu ini...
Si Midah datang cerita itu ini...

Ini bukan pantun ye, cuma kadang-kadang Cik Semut ni menjadi tempat Si Joyah, Si Bedah, Si Tipah dan Si Midah bercerita itu ini... Kadang-kadang Cik Semut tak comment apa-apa pun, tapi dorang suka sangat bercerita. Cerita-cerita dorang kadang-kadang adalah cerita-cerita yang tak pernah  Cik Semut alami. Banyak cerita pasal kehidupan la... Kadang-kadang pasal cinta. Biasalah kan... Kadang-kadang menjadi pendengar yang setia pun dah cukup buat orang tersenyum... kan COMEL tu...

Makhluk di atas itu adalah seekor KIWI, comel kan?!


2 comments:

  1. header doodle tu nama awok pastu sy buat doodle awok...nt sy bg contoh bila sy rajin nnt..jom laa buat kek untuk saya..

    http://merahitujambu.blogspot.com/2011/09/saya-nak-buat-kek-untuk-merahitujambu.html

    ReplyDelete
  2. nk komen post awok..lebih baik mendegar dari kita tokok tambahkan..tpi kadang2 bila mendengar kita termasuk dlm bersubahat..cmne nk buat eh

    ReplyDelete

Klik Sekali