KLIK KLIK

3.7.12

Kalau dah perempuan..

Assalamualaikum..

Hari ni aku cuma nak berkongsi sedikit apa yang aku suka.

Boots! Yup! aku memang suka kasut boots ni. Heel ye, aku suka. Nampak la keperempuaan sikit. Tapi kasut mmg aku suka yang atas daripada buku lali.... Bila pakai je, rasa ngam je dengan jiwa aku ni... Tapi bukan selalu la aku pakai, sebab nak kena jaga juga kesihatan tubuh badan terutama tulang temulang ni... ^___^



 Seriusly, aku memang suka dengan motor-motor gaya macam ni... sporty!  Tambah-tambah warna hitam merah macam ni, wow!! Cuma aku belum mampu lagi nak merealisasikan minat aku yang satu ni. So, pendam saja lah. Kalau ada rezeki satu hari nanti, apa salahnya untuk aku dapatkan satu kan... ^____^

14 comments:

  1. Yang #1 tu nana pun suka. Tapi yang #2 tu macam kurang sikit. Suka2 suka tapi takde la sampai nak beli satu. hehehe :D

    ReplyDelete
  2. heheh comel jer nama semut senyum...pernah dgr semut melatah x?? hehehe

    ok kasut tuh mmg awesome....motor tuh ermm xkot sbb kita takot naik motor lah hehehe

    do visit n follow mine ok
    http://myaleo.blogspot.com/2012/07/orang-kata-kami-kembar.html

    ReplyDelete
  3. minat moto eh..
    nice..


    salam kenal

    ReplyDelete
  4. fuyyoo..akak minat moto ek...cmne nk naek moto pkai heels??

    ReplyDelete
  5. waaa kasut cntikkk,...kina mmg peminat kasut,..pntang tgk kedai kasut msti wajib msuk,..hehe

    ReplyDelete
  6. heheeh sama!! suka pakai boots jugak.. baru rasa konfident kan.. tp xleh jugak pakai slalu.. lutus sakit huhu...

    cari jer pakwe yg pakai bike besa2 hahaha..

    ReplyDelete
  7. suka jugak kasut boot tapi lebih suka yg tinggi sikit dari buku lali..tapi sekarang ni dah retired pakai kasut tumit tinggi.malas :)

    ReplyDelete
  8. nana kamarul ~ minat masing-masing kan.. tapi tak tau la nape boleh minat tang moto besau tu. ehehhe

    ReplyDelete
  9. masmira masri ~ sedap juga sebut nama awak. Ada 'MAS-MAS' gitew. Semut melatah tak pernah dengar lgi. Info baru ni kalau ada.

    owh takot naik moto. kalau naik moto kne peluk org dpn kuat2 nanti jatuh, tau. hehehe

    ReplyDelete
  10. Rafi Nilhan ~ unik nama. Ye, minat moto... rasa nak miliki satu. ehheh
    SAlam KENAL..

    ReplyDelete
  11. hALIMAtun Sa'adiah ~ ye minat sgt. boleh je kalau pakai heel, blasah je lah... tapi agak poyo di situ.. so, tukar je lah kasut.. ehehhe

    ReplyDelete
  12. KiNa ~ jom, nanti kita pi shopping kasut sama2.. ada gang!

    ReplyDelete
  13. eva ~ kan.. rasa confident je.. itu perubahan positif.. ehehh, meh, semut bwk naik moto, tak payah tunggu bf hehehe

    ReplyDelete
  14. Nini D ~ kadang2 je pakai. Sebab takot effect jugak kat pinggal n posture kan... tapi mmg gila jugak la bila tgok boots. ehehhe

    ReplyDelete

Klik Sekali