Skip to main content

Kalau dah perempuan..

Assalamualaikum..

Hari ni aku cuma nak berkongsi sedikit apa yang aku suka.

Boots! Yup! aku memang suka kasut boots ni. Heel ye, aku suka. Nampak la keperempuaan sikit. Tapi kasut mmg aku suka yang atas daripada buku lali.... Bila pakai je, rasa ngam je dengan jiwa aku ni... Tapi bukan selalu la aku pakai, sebab nak kena jaga juga kesihatan tubuh badan terutama tulang temulang ni... ^___^



 Seriusly, aku memang suka dengan motor-motor gaya macam ni... sporty!  Tambah-tambah warna hitam merah macam ni, wow!! Cuma aku belum mampu lagi nak merealisasikan minat aku yang satu ni. So, pendam saja lah. Kalau ada rezeki satu hari nanti, apa salahnya untuk aku dapatkan satu kan... ^____^

Comments

  1. Yang #1 tu nana pun suka. Tapi yang #2 tu macam kurang sikit. Suka2 suka tapi takde la sampai nak beli satu. hehehe :D

    ReplyDelete
  2. heheh comel jer nama semut senyum...pernah dgr semut melatah x?? hehehe

    ok kasut tuh mmg awesome....motor tuh ermm xkot sbb kita takot naik motor lah hehehe

    do visit n follow mine ok
    http://myaleo.blogspot.com/2012/07/orang-kata-kami-kembar.html

    ReplyDelete
  3. minat moto eh..
    nice..


    salam kenal

    ReplyDelete
  4. fuyyoo..akak minat moto ek...cmne nk naek moto pkai heels??

    ReplyDelete
  5. waaa kasut cntikkk,...kina mmg peminat kasut,..pntang tgk kedai kasut msti wajib msuk,..hehe

    ReplyDelete
  6. heheeh sama!! suka pakai boots jugak.. baru rasa konfident kan.. tp xleh jugak pakai slalu.. lutus sakit huhu...

    cari jer pakwe yg pakai bike besa2 hahaha..

    ReplyDelete
  7. suka jugak kasut boot tapi lebih suka yg tinggi sikit dari buku lali..tapi sekarang ni dah retired pakai kasut tumit tinggi.malas :)

    ReplyDelete
  8. nana kamarul ~ minat masing-masing kan.. tapi tak tau la nape boleh minat tang moto besau tu. ehehhe

    ReplyDelete
  9. masmira masri ~ sedap juga sebut nama awak. Ada 'MAS-MAS' gitew. Semut melatah tak pernah dengar lgi. Info baru ni kalau ada.

    owh takot naik moto. kalau naik moto kne peluk org dpn kuat2 nanti jatuh, tau. hehehe

    ReplyDelete
  10. Rafi Nilhan ~ unik nama. Ye, minat moto... rasa nak miliki satu. ehheh
    SAlam KENAL..

    ReplyDelete
  11. hALIMAtun Sa'adiah ~ ye minat sgt. boleh je kalau pakai heel, blasah je lah... tapi agak poyo di situ.. so, tukar je lah kasut.. ehehhe

    ReplyDelete
  12. KiNa ~ jom, nanti kita pi shopping kasut sama2.. ada gang!

    ReplyDelete
  13. eva ~ kan.. rasa confident je.. itu perubahan positif.. ehehh, meh, semut bwk naik moto, tak payah tunggu bf hehehe

    ReplyDelete
  14. Nini D ~ kadang2 je pakai. Sebab takot effect jugak kat pinggal n posture kan... tapi mmg gila jugak la bila tgok boots. ehehhe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KUTU BABI

Assalamualaikum.. Toing! Toing! Menggeliat puas! Rasa mcm dah hampir sebulan membiarkan blog ini sepi... chewah!. Memang pun. Aku masih dalam proses menyusun jadual hidup selepas berumahtangga. Tapi entry kali ini aku belum nak berkongsi perihal perkahwinan. Ada hajat di hati tu...tapi belum lagi lah nak taip entry. Hari ni nak cerita pasal benda dalam gambar ni. Sumber  GOOGLE. MEMPERKENALKAAANNNNNN ......  'Kutu Babiiiiiiiiiiiiiiiiiiii'  Tarraaaaa aaaaaaaa Benda ni banyak la terdapat di kawasan kampung-kampung yang berhampiran dengan hutan belukar... Nama pun kutu, dia memang suka hisap darah. Dia ni kecik je... Mungkin terbang atau dibawa angin, atau dibawa oleh haiwan-haiwan peliharaan kita yang suka sangat memburu dan bersiar-siar dalam hutan contohnya kucing. Si kecil ni memang pakar mencari makanan di urat-urat tubuh kita ni. Tempat yang paling syok sekali katanya dicelah-celah lipatan tubuh contohnya belakang telinga, kelopak mata,

Lentur Buluh

GOOGLE 1. Jika anakmu berbohong ,itu kerana engkau  menghukumnya terlalu berat. 2. Jika anakmu tidak percaya diri,itu kerana engkau tidak memberi dia semangat. 3. Jika anakmu kurang berbicara,itu kerana engkau tidak mengajaknya berbicara. 4. Jika anakmu  mencuri , itu kerana engkau  tidak mengajarnya memberi . 5. Jika anakmu pengecut,itu kerana engkau selalu membelanya. 6. Jika anakmu tidak tahu menghargai , itu kerana engkau  berbicara terlalu keras kepadanya. 7. Jika anakmu marah,itu kerana engkau kurang memujinya. 8. Jika anakmu suka berbicara pedas, itu kerana engkau tidak berkongsi dengannya.   9. Jika anakmu mengasari orang lain , itu kerana engkau suka melakukan kekerasan terhadapnya. 10. Jika anakmu lemah, itu kerana engkau suka mengancamnya.  11. Jika anakmu cemburu, itu kerana engkau membiarkannya. 12. Jika anakmu mengganggumu, itu kerana engkau kurang mencium & memeluknya.  13. Jika anakmu tidak mematuhimu , itu kerana engkau menuntut terla

Hadiah & Perempuan

Assalamualaikum... Bloggers AND Readers sekalian... Macam mana semangat hari ke-3 di tahun baru ni... Moga semuanya sihat dan ceria.. Interframe sikit kat sini. Perempuan & Hadiah. Cik Semut rasa perempuan dan hadiah memang tak dapat dipisahkan. Saling mencintai.. chewah! Dengan kata mudah. Perempuan memang suka dapat hadiah... Betul tak? Tak kisah dari siapa pun.... Mak ayah? Kekasih hati? Kawan-kawan? Betul tak? Tunggu je birthday, anniversary, hari kenduri kahwin.... Perempuan memang teruja nak buka hadiah kan... sila ke blog Henchik Hensyem yang suka bagi hadiah Tapi Lelaki?? Cool je... mungkin dalam hati excited tapi ego, so cover lah sikit kan... Atau lelaki lebih suka memberi hadiah, dan melihat penerima hadiah tersenyum sampai ke telinga? Mungkin itulah hadiah paling bermakna untuk lelaki? Cik Semut teka saja... Tak dapat nak tafsir hati lelaki ni.... ..minta lelaki lah yang jawab persoalan ini ye, Sebenarnya Cik Semut nak minta panda