KLIK KLIK

10.8.12

Moral apa dalam video ni?



Satu lagi iklan raya yang buat aku touching hari ni .. ehehhe... Pepagi terasa mengantuk, layan youtube kejap. Ada moral yang terselit dalam video ni.. Boleh kongsi dengan aku tak?

14 comments:

  1. tacing macing betul tgk vid ni huhuh :((

    ReplyDelete
  2. adoii..sedihnye!moralnye bantu membantu amalan mulia?haha
    ediss tngok diorng.budak2 tu mmg mcm tu eh?buta n ckp tak btol?ke diorng belakon eh?haha over pulak soklan ni

    ReplyDelete
  3. ika xdpt nk tgk lg..
    nk tgk on9, line tenet semput T_T

    ReplyDelete
  4. seriously video ni sgt sedih, pg td tgok trus nangis. tak smpai ati tgok budak2 tu. so cute..semoga mereka semua dlindungi ALLAH.

    ReplyDelete
  5. tersentuh jiwa raga nengok T___T

    ReplyDelete
  6. iklan raya yg mnjadi ! ! ! klh ombak rindu

    ReplyDelete
  7. sangat sangat sangat touching tengok iklan ni. sob sob

    ReplyDelete
  8. Sedihnyaa .. bergenang air mata adehh .. hihi .nasib baik uncle tu baik . ingat nk jd bnda tak baik kat diaorang .

    persahabatan mereka sangatlah kuat , sentiasa bersama walau di mana berada . :)

    ReplyDelete
  9. memang teramat sedih...ndak tahan mata menonton filem nie...

    ReplyDelete
  10. sedih.. huhuhu ikatan persahabatan mereka amat erat.. dah tu apek lori tu sanggup tumpangkan dorang huhuhu sangat tacing

    ReplyDelete

Klik Sekali