KLIK KLIK

3.5.13

Menangis Di Bilik Mandi


Assalamualaikum...

Tajuk entry ni, bunyi macam sedih je kan.... hehheee....
Sebenarnya aku bukan lepas menangis atau tengah menangis atau rasa nak menangis.
Bukan, bukan, bukan!

Aku cuma terkenangan tangis.
Sejak kecil hingga membesar, siapa tak pernah menangis?
Kan?
Lelaki mahupun perempuan.
Semua yang normal pasti akan menangis...

Sekarang,
Dah dewasa....
Menangis tu, normal untuk seorang manusia.
Menangis tu meluah segala rasa.

Bagi aku,
Tempat yang paling best nak menangis selain atas katil dalam bilik
Adalah....
Bilik Mandi!!!

***Mungkin korang boleh cuba! Sangat puas! Tak de orang nampak!

Menangis di bilik mandi membuatkan sekarang kesakitan dalaman sembuh serta merta!

Lepas menangis,
Emosi kita pun kembali stabil,
Fikiran kita kembali normal....
Yang penting,
Kita menjadi lebih kuat!
Yea, lebih kuat untuk meneruskan hidup.
Lebih kuat untuk menghadapi rintangan hidup.

Google



4 comments:

  1. crying can really reducing stress. scientifically proven.

    maybe for girls.hehe lelaki biasnya lain pulak caranya. ^^

    ReplyDelete
  2. sama!bilik air mmg port utk menangis..

    ReplyDelete
  3. Yess! Setuju..! Selalu gak lepas tensen or stress dgn menangis di bilik air.. Felt so released after crying in the bathroom..

    ReplyDelete
  4. jaa pulak suka menangis dlm bilik jer.... duk diam sensorang pastu layan rajuk dan tangis sendirian... best! terapi tuuuu...heee!

    www.jaakechik.com

    ReplyDelete

Klik Sekali