KLIK KLIK

18.8.21

Wordless Wednesday #22



22 comments:

  1. Susu pekat manis digunakan dari dulu, kini dan selamanya.

    ReplyDelete
  2. Ada lagi ek susu cap junjung ni.

    ReplyDelete
  3. Dulu memang beli yang ini. Sekarang cuba pelbagai jenama.

    ReplyDelete
  4. dulu2 punya susu
    kan ingattt mesti mesti brand ni
    susu cap junjung

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan mama sara nur. teringat masa kecik dulu, mmg wajib ada susu ni kat rumah

      Delete
  5. Dulu macam pernah terhenti seketika, kemudian baru muncul semula..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun rasa-rasa mcm tu. lama tak nampak kelibat dia.

      Delete
  6. Replies
    1. sama lah. saya pun tak sure masih sedap atau biasa2 saja.

      Delete
  7. ada lagi ke susu ni, zaman dulu2 ini antara susu terkenal hehe kegunaan ramai :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada lagi kak ana. ni saya jumpa kat pasaraya, tapi tak beli pun. rasa teruja tengok cap ni masih wujud. heheh

      Delete
  8. lejen ni...terkenang jaman2 dulu..

    ReplyDelete
  9. susu cap junjung. ada lagi ke jual susu ni?

    ReplyDelete
  10. kalau minum hari2 mau potong jari kaki ni..hehehehehe..masa saya kecil..susu ni dalam tiub kertas..

    ReplyDelete
  11. muncul semula pada ketika brand lain gulung tikar di musim pandemic.

    ReplyDelete
  12. Legend gile susu ni .. haha walaupun jarang beli susu pekat tp ingat juga brand ni dulu.

    ReplyDelete

Klik Sekali