Skip to main content

10 Fakta Gel Pembersih Wajah Tanah Liat Azyma Care

Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum.

Memang dah lama jatuh cinta dengan produk-produk Azyma Care. Biasanya pakai Body Wash sahaja, tapi apabila mereka keluarkan pencuci muka, memang tak lepaskan peluang untuk membuat tempahan. Dah pakai sebulan yang lalu. Kali ni, sekali lagi repeat order. 🤗 


Kenapa suka dengan Gel Pembersih Wajah Azyma Care ni?. 

Gel Pembersih Wajah Azyma Care mempunyai 10 fakta menarik untuk dikongsikan. : 

1. Ianya satu produk buatan Malaysia yang berkualiti dan bagus untuk kulit wajah. 
2. Mengekalkan 5 bahan utama iaitu tanah liat Kaolin, lavender, timun, alor vera dan chamomile yang mempunyai khasiat tersendiri. 
3. Ditambah dengan kandungan istimewa iaitu Royal Jelly & Ekstrak Propolis Lebah.
4. Sesuai digunakan untuk kulit lelaki dan perempuan. (Jimat dan boleh digunakan seisi keluarga). 
5. Bau harum bahan semulajadi botani yang terdapat dalam gel pembersih muka ini sangatlah menenangkan.
6. Mendapat sijil halal dan gunakanlah tanpa was-was.
7. Telah diuji secara dermatologi serta Hypoallergic.
8. Bebas SLES & SLS
9. Bebas Paraben 
10. Bebas Pewarna Sintetik 

Hebat; bukan? 
Selamat untuk digunakan.

Sebarang maklumat lanjut dan cara mendapatkan produk Azyma Care ni sila layari :
Anda pasti teruja!.



"Untuk setiap berita (yang dibawa oleh rasul-rasul) ada (waktu) terjadinya dan kelak kamu akan mengetahui." (Al-An'am : 67)


Comments

  1. Eh rasa sebelum ini ada komen.
    Bagus produk ini kalau tiada paraben.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah, betul sebelum ni ada buat entri sharing pasal produk ni. Ni dah repeat order, perkara yang bagus, mestilah nak share banyak kali.

      Delete
  2. Salam kenal Afiza, terima kasih sudi jengah ke blog saya yang tak seberapa ini. Semoga persahabatan akan terus terjalin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. In shaa Allah, amiinnn. Terima kasih sudi kunjung balas

      Delete
  3. Tanah liat takpe... jangan perangai liat... hehehe

    ReplyDelete
  4. tanah liat serasi kut dgn wajah mmanusia sbb kita asal dari tanah kan

    ReplyDelete
  5. kalau kita guna rasa selesa dengan kulit memang takkan tukar lain

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu.. pencuci muka ni kena try and error. kalau dah serasi, stay je

      Delete
  6. menarik produk ni SS :)
    tq sharing!

    ReplyDelete
  7. menarik. sebelum ni pernah jumpa produk mask je yg guna bahan tanah liat :D

    ReplyDelete
  8. Salam. Tkasih sudi singgah baca blog saya...

    ReplyDelete
  9. Menarik produk ni ada campur Royal Jelly & Ekstrak Propolis Lebah tu. Senang boleh guna seisi keluarga terus.

    ReplyDelete
  10. Bila memberi kesan yang elok patut sebarkan. Terima kasih share.

    ReplyDelete

Post a Comment

SSn1

Popular posts from this blog

KUTU BABI

Assalamualaikum.. Toing! Toing! Menggeliat puas! Rasa mcm dah hampir sebulan membiarkan blog ini sepi... chewah!. Memang pun. Aku masih dalam proses menyusun jadual hidup selepas berumahtangga. Tapi entry kali ini aku belum nak berkongsi perihal perkahwinan. Ada hajat di hati tu...tapi belum lagi lah nak taip entry. Hari ni nak cerita pasal benda dalam gambar ni. Sumber  GOOGLE. MEMPERKENALKAAANNNNNN ......  'Kutu Babiiiiiiiiiiiiiiiiiiii'  Tarraaaaa aaaaaaaa Benda ni banyak la terdapat di kawasan kampung-kampung yang berhampiran dengan hutan belukar... Nama pun kutu, dia memang suka hisap darah. Dia ni kecik je... Mungkin terbang atau dibawa angin, atau dibawa oleh haiwan-haiwan peliharaan kita yang suka sangat memburu dan bersiar-siar dalam hutan contohnya kucing. Si kecil ni memang pakar mencari makanan di urat-urat tubuh kita ni. Tempat yang paling syok sekali katanya dicelah-celah lipatan tubuh contohnya belakang telinga, kelopak mata,

Lentur Buluh

GOOGLE 1. Jika anakmu berbohong ,itu kerana engkau  menghukumnya terlalu berat. 2. Jika anakmu tidak percaya diri,itu kerana engkau tidak memberi dia semangat. 3. Jika anakmu kurang berbicara,itu kerana engkau tidak mengajaknya berbicara. 4. Jika anakmu  mencuri , itu kerana engkau  tidak mengajarnya memberi . 5. Jika anakmu pengecut,itu kerana engkau selalu membelanya. 6. Jika anakmu tidak tahu menghargai , itu kerana engkau  berbicara terlalu keras kepadanya. 7. Jika anakmu marah,itu kerana engkau kurang memujinya. 8. Jika anakmu suka berbicara pedas, itu kerana engkau tidak berkongsi dengannya.   9. Jika anakmu mengasari orang lain , itu kerana engkau suka melakukan kekerasan terhadapnya. 10. Jika anakmu lemah, itu kerana engkau suka mengancamnya.  11. Jika anakmu cemburu, itu kerana engkau membiarkannya. 12. Jika anakmu mengganggumu, itu kerana engkau kurang mencium & memeluknya.  13. Jika anakmu tidak mematuhimu , itu kerana engkau menuntut terla

Restoran Sedap Weh betul-betul sedap ke?

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum. Cerita kejadian semalam, Cha dan Fahmi datang jemput SS kat rumah. Katanya nak ajak makan di Restoran Sedap Weh. SS tak pernah pergi pun. Orang muda ni memang jauh kaki melangkah. Kat pelosok ceruk mana pun mesti akan sampai. Katanya mereka selalu juga makan di sini kalau ke Universiti Malaysia Pahang (UMP) di Gambang, Kuantan. Jadi, perjalanan dari Pekan ke Gambang yang mengambil masa lebih kurang 40 minit, berbaloilah untuk singgah sebentar di restoran ni. Sementara tu, sempat juga kami bincang program-program terdekat sepanjang perjalanan pergi dan balik.  Restoran Sedap Weh ni terletak di Jalan Pintasan Kuantan ( bypass ), Batu 7, Kuantan. Dibuka dari jam 11.00 pagi hingga 4.00 petang. Kami bertolak selepas Zohor. Jadi lebih kurang jam 2.30 kami sampai di restoran.