Skip to main content

Musykil dengan 'Anonymous'

Assalamualaikum.

Ada sesiapa boleh tolong terangkan apa dah berlaku kat blog aku ni?
Kot-kot engkau orang pun sama pernah terkena macam aku?

Tengok top entry Tajuk 'Hari Sibuk' tapi bila klik keluar kat address tajuk entry 'Rindu Dia'.

Pastu, tengok kat comments, mak aii... banyak nye comment! Aku ni bukan famous pun blogging. Suam-suam kuku je. Tapi komen ni paling banyak. Tapi semua speaking ala-ala blogger dari oversea aje... ape kes??



Cuba korang tengok. Dekat entry tulis Hari Sibuk, tapi dekat address tulis Rindu Dia.

Pastu korang baca laa comment2 dari Anonymous-anonymous tu.... Aku rasa pelik je.
banyak pulak tu...


Kenapa ini terjadi?
Adakah virus menular?

Tengok-tengok balik, semua komen tu tahun 2012-2013. Masa tu aku dah tak aktif blogging. Sebab tu aku tak perasan. Ada sesape boleh tolong bagitau apakah sebabnye?

Comments

  1. spam kot?hehe sy singgah sambil klik2 nuffnang :D

    ReplyDelete
  2. apa yang saya patot buat ek...

    ok. saya singgah klik2 nuffnang awak jugak pas ni.. =D

    ReplyDelete
  3. spam tu. lepas ni kau kena tapis komen yang masuk.

    anyway, followed your blog :D

    ReplyDelete
  4. Fadzi Razak..

    Aku tak reti nak tapis macam mana..huhuhu... aku pandai taip je...

    Tq coz follow my blog. =D

    ReplyDelete
  5. spam semua tu.. kalau nak tapis, dekat setting > comment moderation > tanda kan pada always. every comment perlu approval and kalau spam tu click pada spam.

    saya buat mcmtu..lepastu xmuncul dah komen2 spam..

    selamat hari raya semut senyum..saya click iklan airasia & oldtown dah..

    ReplyDelete
  6. Singgah sini. follow this blog. salam perkenalan semut senyum

    biasa la tu komen anonymous memang banyak

    ReplyDelete

Post a Comment

SSn1

Popular posts from this blog

KUTU BABI

Assalamualaikum.. Toing! Toing! Menggeliat puas! Rasa mcm dah hampir sebulan membiarkan blog ini sepi... chewah!. Memang pun. Aku masih dalam proses menyusun jadual hidup selepas berumahtangga. Tapi entry kali ini aku belum nak berkongsi perihal perkahwinan. Ada hajat di hati tu...tapi belum lagi lah nak taip entry. Hari ni nak cerita pasal benda dalam gambar ni. Sumber  GOOGLE. MEMPERKENALKAAANNNNNN ......  'Kutu Babiiiiiiiiiiiiiiiiiiii'  Tarraaaaa aaaaaaaa Benda ni banyak la terdapat di kawasan kampung-kampung yang berhampiran dengan hutan belukar... Nama pun kutu, dia memang suka hisap darah. Dia ni kecik je... Mungkin terbang atau dibawa angin, atau dibawa oleh haiwan-haiwan peliharaan kita yang suka sangat memburu dan bersiar-siar dalam hutan contohnya kucing. Si kecil ni memang pakar mencari makanan di urat-urat tubuh kita ni. Tempat yang paling syok sekali katanya dicelah-celah lipatan tubuh contohnya belakang telinga, kelopak mata,

Lentur Buluh

GOOGLE 1. Jika anakmu berbohong ,itu kerana engkau  menghukumnya terlalu berat. 2. Jika anakmu tidak percaya diri,itu kerana engkau tidak memberi dia semangat. 3. Jika anakmu kurang berbicara,itu kerana engkau tidak mengajaknya berbicara. 4. Jika anakmu  mencuri , itu kerana engkau  tidak mengajarnya memberi . 5. Jika anakmu pengecut,itu kerana engkau selalu membelanya. 6. Jika anakmu tidak tahu menghargai , itu kerana engkau  berbicara terlalu keras kepadanya. 7. Jika anakmu marah,itu kerana engkau kurang memujinya. 8. Jika anakmu suka berbicara pedas, itu kerana engkau tidak berkongsi dengannya.   9. Jika anakmu mengasari orang lain , itu kerana engkau suka melakukan kekerasan terhadapnya. 10. Jika anakmu lemah, itu kerana engkau suka mengancamnya.  11. Jika anakmu cemburu, itu kerana engkau membiarkannya. 12. Jika anakmu mengganggumu, itu kerana engkau kurang mencium & memeluknya.  13. Jika anakmu tidak mematuhimu , itu kerana engkau menuntut terla

Restoran Sedap Weh betul-betul sedap ke?

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum. Cerita kejadian semalam, Cha dan Fahmi datang jemput SS kat rumah. Katanya nak ajak makan di Restoran Sedap Weh. SS tak pernah pergi pun. Orang muda ni memang jauh kaki melangkah. Kat pelosok ceruk mana pun mesti akan sampai. Katanya mereka selalu juga makan di sini kalau ke Universiti Malaysia Pahang (UMP) di Gambang, Kuantan. Jadi, perjalanan dari Pekan ke Gambang yang mengambil masa lebih kurang 40 minit, berbaloilah untuk singgah sebentar di restoran ni. Sementara tu, sempat juga kami bincang program-program terdekat sepanjang perjalanan pergi dan balik.  Restoran Sedap Weh ni terletak di Jalan Pintasan Kuantan ( bypass ), Batu 7, Kuantan. Dibuka dari jam 11.00 pagi hingga 4.00 petang. Kami bertolak selepas Zohor. Jadi lebih kurang jam 2.30 kami sampai di restoran.