KLIK KLIK

25.11.20

Wordless Wednesday #19







36 comments:

  1. Sedap ni. Rebus / kukus, cecah dengan kicap lada.

    ReplyDelete
  2. wahh banyak kupang. Sedap ni buat sambal :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. tak boleh beli sikit2.. tak puas makan nanti. hehhee

      Delete
  4. Replies
    1. ye betul. pergi shellout memana pun mesti ada kupang.

      Delete
  5. kupang , sedap juga sekali sekala makan ni SS :)

    ReplyDelete
  6. Kupang pun dah mahal sekarang.
    lepas tu banyak masih kanak2 lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu wak. saya ni kalau balik johor memang intai2 kat tepi2 jalan tu. ada rezeki dapat lah jugak.

      Delete
  7. masak nanti baru lebih waaaaaa

    ReplyDelete
  8. Sedapnya kupang, kadang rebus dengan serai, halia makan gitu je pun layan

    ReplyDelete
  9. sekali-sekala je dpt makan kupang sbb susah dijumpai di pasar tempat abam kie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kt tempat saya pun susah abam kie... ni pun kalau balik joho ada nampak org jual tepi2 jalan, itu pun bergantung pda rezeki. tak selalu ada jugak

      Delete
  10. I got lucky to be your follower no. 555..huhuhuhu..~
    (Dah macam buku hutang pulak)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah... cnatik nombor. terima kasih sudi follow.

      Delete
  11. selalu makan ni kat seoul garden hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..tpi kat seoul garden tak leh makan banyak2 kan.. hehehe

      Delete
  12. Dr jauh nmpk mcm kuaci, baca komen rupanya kupang ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh aah laa.. bentuk dia segitiga panjang macam kuaci. hehehe

      Delete

Klik Sekali